KuntaLean

KuntaLean on järjestelmällinen kehittämistapa organisaation prosesseihin, johtamiseen ja osaamiseen.

Pääosassa on asiakkaalle arvoa tuottavien tapahtumien tehokas läpivienti palveluprosessissa tai tuotantoketjussa.

Sen avulla voidaan rakentaa jatkuvan parantamisen kulttuuri.

Tiivistettynä kyse on:

  • Arvon määrittämisestä ja tunnistamisesta asiakkaan näkökulmasta
  • Hukan, hajonnan ja joustamattomuuden poistamisesta
  • Suorituskyvyn seurannasta ja hallinnasta
  • Työntekijöiden valtuuttamisesta ja mukaan ottamisesta
  • Toiminnan jatkuvasta kehittämisestä

Kehitystoimet parantavat asiakastyytyväisyyttä, työskentelyoloja ja toimintakykyä. Tavoitteena on luoda avoin ja kehittämissuuntautunut työskentelyilmapiiri. Siinä yhdistyvät tehokkuus ja työhyvinvointi.

Kuntien ohella Leania voidaan soveltaa myös maakunta- ja yritysorganisaatioiden kehittämiseen.

KYSY LISÄÄ TAI PYYDÄ
TARJOUS

Nimi

Puhelinnumero

Sähköpostiosoite

Viesti